Anunțuri
Anunț colectiv din datele de 07.01.2020 si 09.01.2020 privind titlurile executorii
In atasament puteti vizualiza anunturile publice din datele de 07.01.2020 si 09.01.2020 privind titlurile executorii.
Anunt public Regulamentul propriu de organizare si functionare
Va propunem spre studiu Regulamentul propriu de organizare si functionare pentru Activitatile de colectare si transport al serviciului public de salubrizare al “Asociatiei de Dezvoltare intercomunitara Sistem Integrat de Gestionare a Deseurilor judetul Arad”
Eventualele sugestii sau propuneri se pot adresa la A.D.I. Arad, nr tel 0257 230188
Regulament-salubrizare-2020Anunț colectiv din datele de 10.12.2019 si 11.12.2019 privind titlurile executorii
In atasament puteti vizualiza anunturile publice din datele de 10.12.2019 si 11.12.2019 privind titlurile executorii.
Anunț colectiv din datele de 05.12.2019 si 09.12.2019 privind titlurile executorii
In atasament puteti vizualiza anunturile publice din datele de 05.12.2019 si 09.12.2019 privind titlurile executorii.
Anunț colectiv din data de 25.11.2019 privind titlurile executorii
In atasament puteti vizualiza anunturile publice din data de 25.11.2019 privind titlurile executorii.
Anunt ocupare post vacant
In atasament puteti vizualiza conditiile necesare pentru ocuparea postului de Consilier I superior, birou venituri
Concursul are loc in data de 30.12.2019 orele 10.00, proba scrisa si proba orala in termen de 5 zile de la proba scrisa.
Depunerea dosarelor se face in perioada 25.11.2019 – 16.12.2019 la sediul Primariei comunei Vladimirescu.
Mai multe detalii in atasament:
Anunt-concurs-post-vacant-consilierAnunț colectiv din datele de 21.11.2019 si 22.11.2019 privind titlurile executorii
In atasament puteti vizualiza anunturile publice din datele de 21.11.2019 si 22.11.2019 privind titlurile executorii.
Anunț colectiv din datele de 15.11.2019 si 20.11.2019 privind titlurile executorii
In atasament puteti vizualiza anunturile publice din datele de 15.11.2019 si 20.11.2019 privind titlurile executorii.